<-BlogTitle->

عکس هایی از اردوی چهارم هیمالیانوردی استان زنجان

تهران (دارآباد)

19 و 20 فروردین 88

این اردو با هدف پیمایش خط الراس دارآباد و رسیدن به قله توچال در یک روز برگزار شد که به دلیل بدی هوا تیم در قله دارآباد ماند و امکان ادامه مسیر میسر نشد.

تنها طی دو مرحله پیمایش کوتاهی روی تیغه انجام گرفت که همراه با استفاده از کرامپون ودیگر ابزار فنی و تمرین بود.

عکس زیر متعلق به روز دوم برنامه و هنگام بازگشت از پناهگاه است. لبخند تلخ من بدلیل وزن 200 کیلویی سعید است روی پای آسیب دیده ام!!!!!

.:  ادامه مطلب :.
  • نوشته : محسن سعید زاده (آیاز)
  • تاریخ: شنبه ۲۲ فروردین۱۳۸۸

گزارش صعود به قله

شیرکوه

«عروس زاگرس»

سرپرست: معبود توحیدی نژاد

محسن سعیدزاده

نوروز 88

برنامه صعود به قله شیرکوه بسیار غیر منتظره و بدون برنامه ریزی قبلی اتفاق افتاد.

من و معبود که از مدت ها قبل نقشه رفتن به یزد و کرمان و دیدن مناطق زیبای این دو شهر و بیشتر دیدن کویر کرمان را کشیده بودیم اصلا به شیرکوه یزد فکر نکرده بودیم.

وسوسه های رفتن به این قله زیبا از روز دوم مسافرتمان یعنی روز دوم سال جدید و در بدو ورودمان به یزد بود که به سراغمان آمد در حالیکه قرار بود فقط یک شب و روز را به دیدن شهر یزد بپردازیم و بقیه 6 روز را در کرمان سپری کنیم تصمیم گرفتیم سری هم به شیرکوه بزنیم و راستش حیفمان آمد تا اینجا بیاییم و عروس زاگرس را از نزدیک نبینیم. این بود که تصمیم گرفتیم به منطقه برویم و از نزدیک شرایط را بسنجیم. با توجه به فشردگی برنامه نمی توانستیم بیش از 1 روز را به صعود این قله اختصاص دهیم پس قرار شد اگر کار بیشتر از یک روز باشد منصرف شده و برگردیم.

صبح روز سوم فروردین از پارک کنار راه آهن یزد که محل مناسبی برای مسافران نوروزی برای چادر زدن و شب مانی بود با آژانس به میدان همافر در شرق شهر رفتیم ساعت 6 صبح بود نیم ساعتی منتظر شدیم تا اینکه مینی بوسی آمد که مقصدش روستای «ده بالا» بود؛ سوار شدیم.

.:  ادامه مطلب :.
  • نوشته : محسن سعید زاده (آیاز)